what does this stand for ?

DOMENIARZ is the most popular domainer's BLOG in Poland, DOMENIARZ means DOMAINER

piątek, 18 marca 2011

chyba mam wrodzony talent do tego fachu :)

albo mam dobrego niucha .... ! Kochani tak naprawde nie jestem domeniarzem bo zajmuje sie na codzien programowaniem. Tak jestem programista a przygode z domenami traktuje wylacznei dla zabawy. Jak sie okazuje z tej zabawy sa niezle pieniadze. Jesli macie pytanie jakies na ktore swierzo upieczony domeniarz moze odpowiedziec to walcie smialo. To co mnie odroznia od innych domeniarzy to fakt , ze nie mam zadnej presji i czy sprzedam domene czy nie nie ma wiekszego znaczenia. Jesli sprzedam fajnie , moj dochod bedzie wiekszy , jesli nie tez ok bo mam z czego zyc. Fakt, ze nie mam presji pozwala isc mi nie utartymi sciezkami. Jak poczytacie sobie blogi innych domeniarzy zobaczycie setki porad , nie wartych funta klakow. Ja to nazywam wlasnie isc utarta sciezka. CZasem sie zastanwawiam czy aby te ich porady nie sa podyktowane tym aby zmylic przeciwnika, wpuscic konkurencje w maliny. Ja nie mam takiego negatywnego nastawienia, zycze Wam wszystkim abyscie natrafili na takie pomysly zeby pozwolily Wam zarobic nawet miliony. Przepraszam za brak polskich liter i bledy ortograficzne, nie sprawdzam tego co pisze dwa razy szkoda czasu. liczy sie przekaz. Wywalam z czapy wszystko w czasie rzyczywistym.....Pozdrawiam DOMENIARZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz